A múlt félévből, ahogy már sokatoknak meséltük, nem elhanyagolható mennyiségű időt az AT&T-vel való reklamálással töltöttünk. A legutolsó, és legdurvább húzásuk az volt, hogy a novemberben túlszámláztak minket, bízva abban, hogy nem vesszük észre, és fizetünk szó nélkül. Ez simán bejön egy nagy cégnél, ahol senki nem böngészi végig a telefonszámlát, és többszáz dollár esetén nem is tűnik fel plusz 20. Azonban nekünk itthon nincs is telefonkészülékünk, csak egy olyan vonal, ami az internetet támogatja, de telefonálni nem lehet róla. Ezek után furcsa volt azt látni, hogy egy október 31-én fogadott (Amerikában a fogadó fél is fizet a telefonálásért!) 3 perces távolsági hívásért fizessünk 6 dollár 44 centet. A hívó fél száma a Yellow Pages-ben ismeretlen volt, ezért rákerestünk a hívást nekünk kiszámlázó cégre a neten, és a következőt találtuk: http://clarkhoward.com/liveweb/shownotes/2008/04/18/13462/. Így már világos volt és felháborító: az AT&T fiktív hívásokat kiszámlázó cégekkel paktál, és részesül azok így szerzett hasznából! A “hogy sikerülhet a Szilícium-völgy tövében másfél hónap alatt internetet szerezni, majd kikényszeríteni az AT&T-ből a szerződési feltételeket” című kálváriánk után felhívom a figyelmet: ha valakinek befektetni való sok-sok pénze van, lépjen be az amerikai telekommunikációs piacra, ahol a fogyasztók nagggyon elégedetlenek (lásd: http://en.wikipedia.org/wiki/AT&T#Criticism_and_controversies, http://en.wikipedia.org/wiki/Comcast#Reputation_for_poor_customer_satisfaction).
Arra azonban még ezek után sem számítottunk, hogy az ilyesfajta fogyasztókkal mit sem törődő, az európai, sőt, közép-európai langyparadicsomban elképzelhetetlen bánásmódot még a visszaérkezésünk estéjén tapasztaljuk egy, a fuck AT&T-nél és a fuck Comcast-nál jóval kisebb kaliberű cégnél is.
Mivel a repülőnk este 11:30-kor érkezett menetrend szerint, volt esély rá, hogy lekéssük az utolsó metrót, ezért minibuszt rendeltünk, amit előre, interneten, kártyával ki is kell fizetni. A rendszer a fuck South and East Bay Airport Shuttle-nél az, hogy a rendelt szolgáltatást megelőző nap telefonon konfirmálni kell, hogy valóban igényt tartasz a minibuszos szállításra a megrendelt időpontban. Fel is hívtam őket otthonról, nehogy probléma legyen. Azt mondták, hogy akkor is telefonáljak oda, amikor már leszállt a repülő San Franciscoban. A gépünk korábban érkezett, de én a megbeszéltek szerint hívtam az irodát a reptérről. A diszpécser kedvesen elmondta, hogy hova menjünk a reptéren belül, ahol már vár minket a minibusz. Odamentünk, és valóban volt ott a cégnek egy minibusza (még ezer másik cég minbuszával együtt), amelyiknek a vezetője viszont közölte, hogy ő bizony nem megy
u.i.: A pénzünket állítólag visszautalták, de még biztos beletelik egy-két telefonhívásunkba, amíg valóban megérkezik… Szerencsére az egyetem továbbra is nagyon nagy élmény, már két nap után is, egész héten dézsából ömlő esőben is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
eszkis 2010.01.24. 18:35:11
gNiki 2010.01.25. 22:56:30
hedike 2010.01.27. 04:40:20
Alakulóban van egy újabb ügyünk a Mac-kel.. Amúgy a jó hír az, hogy ha reklamálsz, és kitartó vagy, akkor úgy tűnik sokmindent el lehet érni!
Bék 2010.01.31. 23:36:51
jajorama 2010.02.28. 22:21:10
Azt hiszem én is az ATandTnél voltam és tényleg elég durvák tudnak lenni, de úgy láttam csak azokat szivatják akik átmenetileg vannak ott, illetve nem határozott idejű szerződésük van.